Kontakt os

Vi sidder klar på telefonerne mellem 08-16 alle hverdage.
Mails vil blive besvaret indenfor 24 timer.

Email

kontakt@applys.dk

Telefon

+45 75 50 35 38

Adresse

Albuen 10, 6000 Kolding

Send os en besked

Vi vægter den personlige relation og et godt samarbejde.

apply’s leverer fleksible bemandingsløsninger til virksomheder, der har et varierende behov for arbejdskraft. 

Vi vægter den personlige relation, og tror på, at god kommunikation, nærvær og tillid er nøglen til et godt og sundt samarbejde.

Vi har flere års erfaring i branchen, hvor målet altid har været det samme – nemlig at finde det helt rette match mellem virksomhed og kandidat.

Virksomhedsweb

Som virksomhed, tilknyttet applys, kan du nemt bestille, ændre eller tilføje en bemærkning til et vikariat på vores virksomhedsweb.

Kandidatweb

Som kandidat, tilknyttet applys, kan du nemt booke vagter, melde ferie eller tilføje en bemærkning til din profil på vores kandidatweb.

Vores team

Bag apply’s er der 4 passionerede medarbejdere – mød dem her.

Martin Appelby

Martin Appelby

Marketingansvarlig

+45 75 50 35 38

ma@applys.dk

Jeanette Grimm

Jeanette Grimm

Direktør og kundeansvarlig

+45 22 13 16 13

jg@applys.dk

Dorte Andersen

Dorte Andersen

Regnskabsansvarlig

+45 75 50 35 38

faktura@applys.dk

Peter Warming

Peter Warming

Bestyrelse

+45 75 50 35 38

kontakt@applys.dk

Ofte stillede spørgsmål

Hvad gør I anderledes i forhold til andre bureauer?

Som et mindre vikarbureau lægger vi stor vægt på en grundig opstartsproces og den personlige relation. Vi tager os tid til at lære både vores samarbejdspartnere og vikarer at kende, hvilket gør os i stand til at forstå deres unikke behov og forventninger. 

Denne tilgang skaber ikke blot tillid, men også et stærkere fundament for et langvarigt samarbejde.

Hvilke fordele tilbyder I virksomheder, der vælger jer?

Vi tilbyder et system, der gør samarbejdet med os både effektivt og fleksibelt, således at virksomheden nemt kan bestille, afmelde og administrere vikariater.

Vi besidder stærke kompetencer inden for den digitale verden, som vi stiller til rådighed i opstartsprocessen, for at sikre de bedste forudsætninger samt en effektiv og god start for alle parter.

Hvilke fordele tilbyder I jobsøgende, der vælger jer?

Vi tilbyder et system, der gør det nemt og overskueligt for vores kandidater at booke og afmelde vagter samt informere os og virksomheden om ferie eller andre forhold.

Vi vægter den personlige relation og tætte kontakt højt samt tilbyder hjælp til hele jobsøgningen, så vores kandidater får de bedste forudsætninger for at opnå det helt rette job.

Hvilke brancher dækker I?

Vi dækker alle brancher og anvender vores brede netværk til at matche kandidater med deres drømmejob.

Vores primære fokus ligger inden for lager og produktion, hvor vi besidder den største erfaring og de mest relevante kompetencer.

Dækker i hele Danmark?
Vi dækker hele landet, men vores netværk og største styrke ligger i Trekantsområdet, Midtjylland og Sønderjylland, hvor vi har vores primære fokus.
Hvordan kan jobsøgende og virksomheder kontakte jer?

Vi kan fanges på telefonen alle hverdage mellem 08-16.

Udenfor åbningstiden kan du nemt benytte vores formular her på hjemmesiden. 

Vores samarbejdspartnere og tilknyttede kandidater kan fange os på vagttelefonen alle ugens dage mellem 05-23.

Om apply’s

Teamet

Vores team består af fire passionerede medarbejdere, der besidder brede kompetencer og en dybdegående know-how inden for vikar og rekruttering.

Jeanette har flere års erfaring fra branchen og varetager den daglige kontakt med samarbejdspartnere og kandidater.

Martin har mange års erfaring fra den digitale verden, hvor han fokuserer på kommunikation, indholdsproduktion og udvikling af effektive arbejdsgange.

Dorte har været selvstændig bogholder i over 20 år og håndterer lønninger samt budgetter med stor professionalisme.

Peter har drevet virksomhed i udlandet i mange år og besidder en solid forretningsforståelse, som styrker vores interne processer.

Systemet

Vores system er opdelt i to universer, der er skræddersyet til henholdsvis virksomheder og kandidater.

Systemet er designet med fokus på brugervenlighed og tilbyder en række funktioner, der gør samarbejdet både tidsbesparende, personligt og mere effektivt.

Som samarbejdspartner eller kandidat får du tildelt et personligt login, som giver dig adgang til din egen profil.

Kontoret

Vi har kontor i Kolding, som er placeret i hjertet af Trekantsomådet. Her er man altid velkommen til en kop kaffe.

Vagttelefonen

Vores samarbejdspartnere og tilknyttede kandidater har altid mulighed for at kontakte os via vores vagttelefon alle ugens dage mellem kl. 05- 23. I denne periode står vi fuldt til rådighed for at besvare spørgsmål eller håndtere akutte situationer.