Kontakt os
Vi sidder klar på telefonerne mellem 08-16 alle hverdage.
Mails vil blive besvaret indenfor 24 timer.
kontakt@applys.dk
Telefon
+45 75 50 35 38
Adresse
Albuen 10, 6000 Kolding
Send os en besked
Vi vægter den personlige relation og et godt samarbejde.
apply’s leverer fleksible bemandingsløsninger til virksomheder, der har et varierende behov for arbejdskraft.
Vi vægter den personlige relation, og tror på, at god kommunikation, nærvær og tillid er nøglen til et godt og sundt samarbejde.
Vi har mange års erfaring i branchen, og vores mål har altid været det samme: at finde det helt rette match mellem virksomhed og kandidat.
Virksomhedsweb
Som virksomhed, tilknyttet applys, kan du nemt bestille, ændre eller tilføje en bemærkning til et vikariat på vores virksomhedsweb.
Kandidatweb
Som kandidat, tilknyttet applys, kan du nemt booke vagter, melde ferie eller tilføje en bemærkning til din profil på vores kandidatweb.
“apply’s professionelle tilgang og evne til at identificere de rigtige kandidater har gjort, at vi hurtigt og effektivt har kunnet styrke vores arbejdsstyrke.”
– Lennart // Bramidan
Vores team
Bag apply’s er der 4 passionerede medarbejdere – mød dem her.
Martin Appelby
Marketingansvarlig
+45 75 50 35 38
ma@applys.dk
Jeanette Grimm
Direktør og kundeansvarlig
+45 22 13 16 13
jg@applys.dk
Dorte Andersen
Regnskabsansvarlig
+45 75 50 35 38
faktura@applys.dk
Peter Warming
Bestyrelse
+45 75 50 35 38
kontakt@applys.dk
Ofte stillede spørgsmål
Hvad gør I anderledes i forhold til andre bureauer?
Som et mindre vikarbureau lægger vi stor vægt på den personlige relation, hvor kommunikation, tillid og nærvær er vores nøgleord. Vi tager os tid til at lære både vores samarbejdspartnere og vikarer at kende, hvilket gør os i stand til at forstå deres unikke behov og forventninger.
Denne tilgang skaber ikke blot tillid, men også et stærkere fundament for et langvarigt samarbejde.
Hvilke fordele tilbyder I virksomheder, der vælger jer?
Vi tilbyder et effektivt og brugervenligt system, der gør det nemt for virksomheder at bestille, afmelde og administrere vikariater.
Med vores stærke digitale kompetencer understøtter vi opstartsprocessen, så vi sikrer de bedste forudsætninger og en effektiv, smidig start for alle parter.
Hvilke fordele tilbyder I jobsøgende, der vælger jer?
Vi tilbyder et brugervenligt system, der gør det nemt for kandidater at booke og afmelde vagter samt holde os og den gældende virksomhed opdateret om ferie og andre forhold.
Vi lægger stor vægt på den personlige relation og tætte kontakt, og vi tilbyder støtte gennem hele jobsøgningsprocessen, så vores kandidater får de bedste forudsætninger for at finde det rette job.
Hvilke brancher dækker I?
Vi dækker alle brancher og bruger vores brede netværk til at matche kandidater med deres drømmejob. Vores primære fokus er dog brancherne lager og produktion, hvor vi har størst erfaring og de stærkeste kompetencer.
Dækker i hele Danmark?
Hvordan kan jobsøgende og virksomheder kontakte jer?
Vi er tilgængelige på telefonen alle hverdage fra 08.00 til 16.00. Udenfor åbningstiden kan du hurtigt og nemt sende en besked via vores kontaktformular.
Vores samarbejdspartnere og tilknyttede kandidater kan kontakte os uden for normal åbningstid via vagttelefonen, som er tilgængelig alle ugens dage fra 05.00 til 23.00.